Saturday, February 5, 2011

Liku Hidup 2011

Selamat datang ke blog Adam . Saya ingin menceritakan liku-liku hidup dalam diri saya sebelum memasuki alam remaja. Di rumah saya dipanggil sebagai yop. Pada tahun 2010, saya berumur 12 tahun. saya menduduki peperiksaan UPSR. Dengan usaha yang saya telah lakukan, saya mendapat keputusan peperiksaan yang cemerlang. Sebelum saya memasuki ke sekolah berasrama penuh, saya memasuki SMK Jalan Tasek, Ipoh. Saya bersekolah di sekolah tersebut selama 3 minggu dalam kelas 1A.

teruna pilihan dara.....ok tak?


Kemudian saya bertukar sekolah ke SMK Raja Chulan. Di sekolah tersebut saya duduk di kelas KAA iaitu Kelas aliran agama dan tinggal di asrama. Dalam pada itu, ibu saya  telah berusaha memasukkan saya ke Sekolah Izzuddin Shah, Ipoh. Dengan kesungguhan ibu saya, saya dapat memasuki sekolah tersebut. Kehidupan pun diteruskan di SIS. Semoga semuanya berjalan lancar.

No comments:

Post a Comment

jom join!!